Reklamační řád

  1. Tento reklamační řád platí pro zboží dodávané společností Monyxo Digital s.r.o., se sídlem Sanderova 1616/16, 170 00 Praha 7, IČO: 19994982 (dále jen „prodávající“).
  2. Tento reklamační řád tvoří nedílnou součást Všeobecných obchodních podmínek společnosti Monyxo Digital s.r.o. pro internetový obchod dostupný na https://www.flowsport.cz/.
  3. Reklamační řád je určený pouze pro zákazníka spotřebitele. Zákazníkem, který je spotřebitel, se rozumí každý člověk (fyzická osoba), který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá s námi smlouvu, nebo s námi jinak jedná (dále jen také „spotřebitel“).
  4. Zakoupení věci je spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
  5. Spotřebitel nemůže uplatnit práva z vad, které sám způsobil nebo o kterých při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme jakožto prodávající a spotřebitel dohodli snížení ceny.
  6. Prodávající neodpovídá za běžné opotřebení věci.
  7. Reklamace musí být uplatněna nejpozději ve lhůtě 24 měsíců. Reklamaci je spotřebitel povinen uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady bezodkladně poté, co se objeví, si spotřebitel může zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
  8. Po obdržení reklamovaného zboží prodávající zašle potvrzení o přijetí reklamace a jejím obsahu na spotřebitelem určenou e-mailovou adresu. Po přijetí reklamovaného zboží je provedeno bezodkladně posouzení vady a sdělení výsledku posouzení oprávněnosti reklamace spotřebitelem nejpozději do 5 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.
  9. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když prodávající o tom vyrozumí spotřebitele, a to telefonicky, prostřednictvím SMS, nebo e-mailem. Zboží bude následně automaticky zasláno na adresu spotřebitele spolu s potvrzením o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
  10. Vyprší-li zákonná 30denní lhůta na vyřízení reklamace, může to spotřebitel považovat za podstatné porušení smlouvy a může od kupní smlouvy odstoupit.
  11. Pro uplatnění reklamace spotřebitel využije Reklamační formulář.
  12. Pro případné odstoupení od smlouvy podle bodu 10 spotřebitel využije Formulář pro odstoupení od smlouvy.
  13. Práva zákazníka vyplývající ze zákona nejsou tímto reklamačním řádem dotčena.